سئو چیست؟
مبانی جستجوگرها: راهنمای کامل مبتدی برای بهینه سازی موتور جستجو Tom Demers آخرین به روزرسانی: 21 ژوئیه 2020 SEO WordStream بیشتر به عنوان مقصد PPC شناخته شده است. اما ما درباره SEO نیز یک یا دو مورد را می دانیم و مردم همواره از ما درخواست می کنند تا مبانی اولیه اصول SEO را آغاز کنیم. بنابراین ما تحویل می دهیم: اگر می خواهید وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو مانند Google پیدا شود ، این مقاله مقدمه و مروری بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خواهد بود. در این راهنمای SEO برای مبتدیان ، خواهید آموخت: SEO چیست و چرا اهمیت دارد؟ تحقیقات و کلمات کلیدی کلیدی برای هدفمندی بهترین روشها بهینه سازی در صفحه بهترین روشها معماری اطلاعات معماری بهترین روشها چگونگی اجرای بازاریابی محتوا و ایجاد پیوند موضوعات و مشکلات فنی مشترک SEO و بهترین روشها نحوه پیگیری و سنجش نتایج جستجوگرها ملاحظات اضافی سئو (مانند موبایل ، بین المللی و محلی بهترین راهکارهای SEO) تا زمانی که به پایان این راهنمای اصول سئو رسیدید ، درک کاملی از بهینه سازی موتور جستجو می کنید ، چرا این کار ارزشمند و مهم است و چگونه می توانید در یک محیط سئو همیشه در حال تغییر نتایج عالی کسب کنید. . توجه: اگر به دنبال نكات مربوط به سئو مخصوص COVID-19 هستيد ، در پست ما 13 راهبرد سئو براي SMB در طول COVID-19 را مطالعه كنيد. 1. سئو چیست؟ چرا مهم است؟ شما به احتمال زیاد از سئو شنیده اید ، و اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می توانید تعریف سریع ویکی پدیا را از این اصطلاح به دست آورید ، اما درک اینکه SEO “فرآیند تأثیر دیدن وب سایت یا یک صفحه وب در موتور جستجو است” است. نتایج پرداخت نشده “به شما کمک نمی کند تا به سؤالات مهم برای تجارت و وب سایت خود پاسخ دهید ، از جمله: چگونه می توانید برای سایت یا سایت شرکت خود” موتورهای جستجو “بهینه سازی کنید؟ چگونه می دانید چقدر زمان برای صرف سئو دارید؟ چگونه می توانید توصیه های “خوب” SEO را از توصیه های “بد” یا مضر SEO جستجو کنید؟ آنچه به عنوان یک صاحب مشاغل یا کارمندان برای شما احتمالاً جالب است این است که چگونه می توانید از SEO استفاده کنید تا به ترافیک ، هدایت ، فروش و در نهایت درآمد و سود برای کسب و کارتان کمک کند. این چیزی است که ما در این راهنما روی آن تمرکز خواهیم کرد. چرا باید به SEO توجه کنید؟ تعداد زیادی از افراد به جستجوی چیزها می پردازند. این ترافیک می تواند برای یک کسب و کار بسیار قدرتمند باشد نه تنها به دلیل اینکه ترافیک زیادی وجود دارد ، بلکه به دلیل اینکه تعداد زیادی ترافیک خاص و با هدف بالا وجود دارد. اگر ویجت های آبی را می فروشید ، ترجیح می دهید بیلبورد بخرید تا هرکسی که دارای یک اتومبیل در منطقه شما باشد ، تبلیغ شما را ببیند (خواه علاقه ای به ویجت های آبی داشته باشد یا خیر.) ، یا هر بار که در جهان انواع خود را نشان می دهد “خریداری کند. ابزارک های آبی “به موتور جستجو؟ احتمالاً مورد دوم ، زیرا این افراد قصد تجاری دارند ، به این معنی که ایستاده اند و می گویند که می خواهند چیزی را که شما ارائه می دهید بخرند. مردم در جستجوی هر نوع کارهایی هستند که به طور مستقیم با شغل شما مرتبط است. گذشته از آن ، چشم اندازهای شما همچنین در جستجوی انواع چیزهایی هستند که فقط به تجارت شما مرتبط هستند. اینها حتی فرصتهای بیشتری برای ارتباط با آن دسته از افراد و کمک به پاسخ دادن به سؤالات آنها ، حل مشکلات آنها و تبدیل شدن به منبع قابل اعتماد برای آنها را نشان می دهد. آیا به احتمال زیاد ویجت های خود را از یک منبع قابل اعتماد دریافت کرده اید که هر چهار بار آخر که به شما کمک کرده اند برای کمک به یک مشکل به Google مراجعه کرده اند ، یا شخصی را که قبلاً نشنیده اید ، اطلاعات خوبی ارائه داده اند؟ چه چیزی در واقع برای ترافیک رانندگی از موتورهای جستجو کار می کند؟ در ابتدا مهم است که توجه داشته باشید که Google مسئولیت اکثر ترافیک موتورهای جستجوگر در جهان است (گرچه همیشه در اعداد واقعی شار وجود دارد). این ممکن است از طاقچه به طاقچه دیگر متفاوت باشد ، اما به احتمال زیاد گوگل بازیگر برتر در نتایج جستجو است که شغل یا وب سایت شما می خواهد در آن ظاهر شود و بهترین شیوه های بیان شده در این راهنما به موقعیت مکانی سایت شما و محتوای آن کمک می کند. در سایر موتورهای جستجو نیز رتبه بندی می شود. صرف نظر از موتور جستجوی شما ، نتایج جستجو دائما در حال تغییر است. گوگل به ویژه در مورد نحوه رتبه بندی وب سایت ها به واسطه تعداد زیادی نام مختلف حیوانات اخیراً موارد بسیاری را به روز کرده است ، و بسیاری از ساده ترین و ارزانترین راه برای گرفتن صفحات شما برای رتبه بندی در نتایج جستجو در سالهای اخیر بسیار خطرناک شده اند. پس چه کار می کند؟ چگونه Google تعیین می کند که در پاسخ به آنچه افراد جستجو می کنند ، کدام صفحات را برگرداند؟ چگونه می توانید این همه ترافیک ارزشمند را به سایت خود بدست آورید؟ الگوریتم گوگل بسیار پیچیده است ، و من برخی از پیوندها را برای هر کسی که به دنبال جابجایی عمیق تر نسبت به رتبه بندی سایت های گوگل در انتهای این بخش است ، به اشتراک می گذارم ، اما در سطح بسیار بالایی: گوگل به دنبال صفحاتی است که دارای کیفیت بالا ، مرتبط باشد اطلاعات مربوط به جستجوی جستجوگر. آنها ارتباط را با “خزیدن” (یا خواندن) محتوای وب سایت شما و ارزیابی (الگوریتمی) ارزیابی می کنند که آیا این محتوا مربوط به آنچه جستجوگر است ، ارتباط دارد ، بیشتر بر اساس کلمات کلیدی موجود در آن. آنها “کیفیت” را با تعدادی وسیله تعیین می کنند ، اما در بین این موارد برجسته هنوز تعداد و کیفیت وب سایت های دیگر است