اهمیت استفاده تصاویر در سئو
Image SEO X کشف Ryte Suite با بهبود پایدار وب سایت خود اجرای یک حسابرسی SEO فنی مزایای استفاده از ویژگی های بهینه سازی محتوا URL دانش وب سایت تولید شده توسط Ryte Image SEO به عنصر بهینه سازی موتور جستجو در صفحه اشاره دارد که در درجه اول مربوط به پرونده های تصویر است. در عمل معمولاً از آن به عنوان بهینه سازی تصویر یاد می شود. اهداف SEO SEO شامل بهبود رتبه وب سایت در جستجوی Google Images و همچنین به طور کلی کمک به افزایش دید یک وب سایت است. تصاویر همچنین نسبت TF * IDF را بهبود می بخشند. تصاویر بر خلاف سایر موتورهای جستجو معمولاً برای Google بهینه می شوند ، زیرا Google بزرگترین پایگاه داده تصاویر در جهان - حدود 10 میلیارد تخمین زده شده است. بهینه سازی موتور جستجو تصاویر شامل تمام عناصر گرافیکی مانند نام پرونده ، اندازه و حتی موقعیت یابی در وب سایت است. مطالب 1 پیش زمینه 2 به روزرسانی تصویر Google 2017 3 Google Image Update 2018 4 به روزرسانی های بیشتر در جستجوی تصویر Google 5 5 به روزرسانی تصویر Google برای SEO چیست؟ 6 جنبه های SEO جستجوگرها برای موتورهای جستجو 6.1 جنبه های زیر برای بهینه سازی تصاویر مهم است: 6.2 هنگام تعبیه تصویر و داده های متا مربوط به آن باید جنبه های زیر مورد توجه قرار گیرد: 6.3 پیوند در تصاویر سئو نیز نقش دارد. اگر می خواهید به رتبه خوبی برسید ، عوامل زیر باید مورد توجه قرار گیرند: 7 مزایا 8 مزایای تمدید 9 مراجعات 10 پیوند وب پیوند زمینه [ویرایش] یک وب سایت از عناصر مختلف تشکیل شده است. برخی از اینها برای کاربران قابل مشاهده است و برخی دیگر ، مانند کد منبع ، اینگونه نیستند. تصاویر مهمترین مؤلفههای قابل مشاهده یک وب سایت ، جدا از متن هستند. به ویژه در تجارت الکترونیکی ، کیفیت و طراحی تصاویر محصول تأثیر تعیین کننده ای در رفتار خرید مشتریان دارد. فروشگاه های بزرگ ، مانند Zalando ، به طور معمول تصاویر خود را بهینه می کنند. عوامل قابل مشاهده و نامرئی در بهینه سازی تصویر نقش مهمی دارند. در حالی که هدف از بهینه سازی موتور جستجو معمولی به سمت یک وب سایت متمرکز است ، SEO SEO هدف دستیابی به رتبه ای مناسب برای فایل تصویری را دارد. Image SEO در محدوده بهینه سازی موتور جستجوی جامع بسیار مهم است. Google Image Update 2017 [ویرایش] در سال 2017 ، جستجوی جدید Google Image معرفی شد. در نسخه قبلی ، Google از iFrames استفاده می کرد که در آن تصاویر نمایش داده می شد. اگر در نتایج جستجو روی تصویری کلیک کردید ، مستقیماً به صفحه وب یا وبلاگی که در آن از تصویر استفاده شده بود منتقل می شوید. این به مدیران وب سایت اجازه می دهد تا ترافیک را با تصاویر ایجاد کرده و در نتیجه با سئو تصویر هوشمند ، رتبه خود را در SERP ها بهبود بخشند. از زمان معرفی جستجوی تصویر جدید ، این iFrame حذف شده است. تصاویر دیگر همانطور که در صفحه اصلی بودند دیگر در اندازه کامل نمایش داده نمی شوند. در عوض ، کاربران به اصطلاح ریز عکسها ، یعنی پیش نمایش کوچک در اندازه های یکنواخت را مشاهده می کنند. اگر روی یک تصویر کوچک کلیک شود ، در پس زمینه سیاه و سفید در نتایج جستجو باز می شود. Google دو دکمه در سمت راست تصویر اضافه کرده است. یک دکمه شما را به وب سایتی که تصویر را نشان می دهد می برد ، دکمه دیگر به شما امکان می دهد تصویر را مستقیماً به اشتراک بگذارید. قابلیت استفاده با بروزرسانی سال 2017 بسیار بهبود یافته است. دیگر لازم نیست کاربران صفحه اصلی را باز کنند تا تصویر در اندازه کامل مشاهده شود ، بنابراین دیگر نیازی به باز کردن چندین برگه برای جابجایی میان ریز عکسها نیستند. با این حال ، کارشناسان حقوقی و سرپرست وب سایت به دلیل سهولت در نقض حق چاپ ، از دکمه اشتراکی انتقاد کردند. قبل از بروزرسانی بزرگ ، تنها دو پیوند به منبع تصویر واقعی ارجاع شده بودند ، با بروزرسانی ، این چهار تبدیل شد: عنوان تصویر ، URL زیر ، خود تصویر و دکمه سمت راست. قرار بود این امر اطمینان حاصل كند كه ترافیك صفحات منبع تصویر كاهش نمی یابد. با این وجود ، قالب جدید باعث شد بسیاری از اپراتورهای وب سایت ترافیک خود را از دست دهند. منتقدان جستجوی تصویر جدید این تأثیر منفی را به این واقعیت نسبت می دهند که کاربران دیگر دلیلی برای بازدید از وب سایت اصلی ندارند ، زیرا گوگل بلافاصله هنگام کلیک روی تصویر کوچک تصویر را در اندازه کامل نمایش می دهد. به گفته منتقدان ، این امر باعث می شود كه نویسنده هم كنترل محتوا و هم زیبایی شناسی خود را از دست بدهد ، زیرا آنها قادر به تعیین زمینه ای نیستند كه در آن تصویر نمایش داده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. جستجوی تصویر گوگل شخصیت خود را به عنوان موتور جستجوگر از دست می دهد که هدف از آن برقراری ارتباط وب سایت ها با کاربران خواهد بود. از آنجا که جستجوی تصویر جدید بدان معنی است که دیگر نیازی به مراجعه به وب سایت تولید کننده تصویر نیست ، این ویژگی از بین رفته است. Google Image Update 2018 [ویرایش] در سپتامبر 2018 ، Google به روزرسانی دیگری را برای جستجوی تصویر معرفی کرد. تعداد ریز عکسهای نمایش داده شده توسط یک چهارم کاهش می یابد. پیش از این ، اطلاعات مربوط به تصویر ، به ویژه عنوان صفحه و دامنه ، تنها هنگامی مشاهده می شد که کاربر روی یک تصویر کوچک کلیک کند. از زمان بروزرسانی نوری در پایان سپتامبر 2018 ، این اطلاعات به طور مستقیم در زیر تصویر قرار داده شده است. در نتیجه ، فقط im