اهمیت فیلم در سئو
10 قانون برای بازاریابی ویدیو و جستجوگرها موفقیت ویدیو هنگام استفاده از روش صحیح می تواند ابزاری بسیار قدرتمند برای بازاریابی باشد. در اینجا 10 نکته واقعی و واقعی برای بازاریابی ویدیویی و موفقیت جستجوگرها آورده شده است. Natalie Hoben / 24 آگوست 2018 1.8K SHARES 11K READS ویدیو یکی از رسانه های تأثیرگذار امروزه ، اگرنه پراهمیت ترین نیست. بسترهای نرم افزاری مانند YouTube و همچنین پیشرفت های گوشی های هوشمند و فناوری ، ایجاد محتوای ویدیو را برای افراد راحت تر و مقرون به صرفه تر کرده است. پیش بینی شده است که تا سال 2019 ، 80 درصد از ترافیک وب به صورت ویدیویی خواهد بود. بنابراین سعی در ترکیب ویدیو در استراتژی بازاریابی شما وجود ندارد. با این وجود درک چند روش برتر برای موفقیت استراتژی شما اساسی است. ابتدا از مربع یک شروع کنید ، اهداف خود را برای بازاریابی ویدیو مشخص کنید ، چه بخواهید: تبدیل درایوها. بک لینک ها را افزایش دهید. گسترش آگاهی از نام تجاری. درک اهداف خود یک کلید اساسی برای این است که دقیقاً آنچه را که می خواهید از بازاریابی ویدیویی بدست آورید ، بشناسید. افزایش تعداد تبدیل ها مطالعاتی توسط Eye View Digital انجام شده است كه نشان داده اند استفاده از فیلم می تواند 80 درصد تبدیل ها را افزایش دهد. تبلیغات همچنان ادامه دارد که زیر آن بخوانید منطقی که در اینجا وجود دارد ، وقتی به آن فکر می کنید بسیار ساده است. کاربران مجبور هستند نسبت به خواندن مقدار زیادی از متن ، تلاش بیشتری برای تماشای کلیپ ویدیویی صرف کنند. ویدئو برای آنها زمان صرفه جویی شده است. به دست آوردن پیوندها و سهام اجتماعی امکان پیوند با ویدیو قدرتمند است. به همین دلیل ایجاد ویدئوهای مهم برای اشتراک گذاری اجتماعی و در نتیجه بک لینک بسیار مهم است. چه نوع ویدیوها به اشتراک گذاشته می شوند؟ فیلم هایی که: سرگرمی. راه حلی برای یک مشکل مشترک ارائه دهید. به آموزش در مورد موضوع داغ کمک کنید. هدف این است که محتوا به اندازه کافی جذاب باشد ، که کاربران آن را به اشتراک بگذارند ، ایجاد بک لینک و کمک به افزایش اقتدار کلی یک وب سایت. وقتی صحبت از شیوه های ناسازگاری است که می تواند به تلاش های سئو ویدیوی شما کمک کند ، چند روش قابل اعتماد وجود دارد که قابل اجرا هستند. بیایید به 10 تاکتیک آزمایش شده و واقعی برای بازاریابی ویدیویی برای موتورهای جستجو شیرجه بزنیم. تبلیغات به صورت خواندن در پایین ادامه یابد: بهینه سازی موبایل بهینه سازی موبایل نه تنها بخشی از بهینه سازی ویدیو است. امروزه بهینه سازی موبایل تمرکز اصلی بهینه سازی وب است. چند سال پیش موبایل از نمای دسک تاپ پیشی گرفت و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. علاوه بر این ، بخش عمده ای از مصرف ویدیو در دستگاه های تلفن همراه است. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما پاسخگو است و فیلم هایی را در سایت هایی مانند YouTube و Vimeo بارگذاری می کنید. 2- ابرداده درست همانطور که می توانید صفحه ای را در وب سایت با عنوان متا متناسب و توضیحات متا مناسب بهینه کنید ، اطمینان حاصل کنید که همین کار را برای یک فیلم انجام داده اید. موتورهای جستجو از این برای شناسایی و رتبه بندی نتایج فیلم استفاده می کنند. موتورهای جستجو عنوان ، توضیحات و همچنین برچسب ها را (که باید کلمات کلیدی هدفمند را شامل شوند) ارزیابی می کنند تا موضوع ویدیو را بهتر درک کنند. این کار ساده است و به زمان کمی نیاز دارد. 3. نقشه سایت ویدیویی ایجاد کنید اگر مقدار زیادی محتوای ویدئویی ایجاد کرده و آن فیلم ها را در وب سایت خود منتشر کنید ، اما در نظر گرفتن رتبه بندی برای آنها چالش برانگیز است ، ممکن است بخواهید نقشه سایت ویدیویی جداگانه ایجاد کنید. آژانس خود را با راهنمایی های بسیار هدفمند رشد دهید. مارک خود را در مقابل مشتریان بالقوه با بازار Adzooma قرار دهید. بیشتر بدانید تبلیغات این نقشه سایت به شما کمک می کند تا به Google درمورد اینکه چه صفحه هایی دارای ویدیو هستند و همچنین تمرکز محتوای کلی ویدیو را در اختیار شما قرار می دهد ، کمک کند. 4- در کانال های مختلف به اشتراک بگذارید محتوای ویدیو را در کانال های مختلف بازاریابی ، مانند اجتماعی به اشتراک بگذارید. محتوای ویدیو را در فیس بوک ، یوتیوب یا اینستاگرام بارگذاری کنید و ببینید که چه نوع از پست ها بیشترین جذابیت را دارند. افزودن ویدیو به کانال های اجتماعی شما همچنین به تشویق اشتراک گذاری اجتماعی کمک می کند ، بنابراین تشویق تعداد بیشتری لینک بک لینک که می تواند سایت شما را از نظر Google معتبرتر کند. 5. افزودن ویدیو به وب سایت خود اضافه کردن محتوای ویدیویی به سایت شما ، و نه تنها به سایت هایی مانند YouTube و Vimeo ، می تواند به افزایش تعامل و تجربه کاربر در سایت شما کمک کند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، محتوای ویدیویی بیشتر جذاب می شود. همچنین می توانید مواردی مانند طرحواره ویدیویی را به صفحه خود اضافه کنید تا به خزندگان کمک کنید بیشتر بدانند محتوای ویدیویی چه چیزی را پوشش می دهد. 6. رونویسی کنید که خزندگان موتور جستجو در فیلم واقعاً نمی توانند محتوای ویدیویی را تماشا کنند - حداقل هنوز نه. تبلیغات ادامه مطلب خواندن از زیر رونوشت های ویدیویی به ارائه ایده در مورد این خزنده ها کمک می کنند تا ایده ای راجع به آنچه در مورد یک فیلم است ، در نتیجه درک بهتری از مطالب به آنها ارائه می دهند. 7. ایجاد یک تصویر کوچک جذاب هنگامی که تصمیم می گیرد کدام فیلم را از جستجو انتخاب کند ، کاربران دارای گزینه های زیادی هستند. یک تصویر کوچک ویدیویی احتمالاً اولین چیزی است که در آن نتایج مشاهده می کنند. به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل شود که تصویر بند انگشتی می تواند به بهترین وجه ممکن از دیگران متمایز شود و توجه کاربر را جلب کند. به طور کلی ، می توانید یک تصویر کوچک از خود فیلم انتخاب کنید یا یک تصویر جداگانه بارگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که آن تصویر موضوع را منعکس می کند