وبلاگ من

  • خانه 
  • موضوعات 
  • آرشیوها 
  • آخرین نظرات 

لایت کوین چیست؟

07 آذر 1399 توسط میلاد باقری

لایت کوین چیست؟

Litecoin (LTC یا Ł) یک پروژه رمزنگاری نظیر به نظیر و نرم افزار منبع باز است که تحت مجوز MIT / X11 منتشر شده است. ایجاد و انتقال سکه بر اساس یک پروتکل رمزنگاری منبع باز است و توسط هیچ مرجع مرکزی مدیریت نمی شود. [نیاز به منبع] Litecoin یک بیت کوین spinoff یا altcoin اولیه بود

، از اکتبر 2011 شروع می شود. [2] در جزئیات فنی ، litecoin تقریباً مشابه بیت کوین است. محتویات 1 تاریخچه 2 تفاوت از بیت کوین 3 همچنین به 4 مراجع مراجعه کنید 5 پیوندهای خارجی تاریخچه [ویرایش] Litecoin از طریق یک مشتری منبع باز در GitHub در 7 اکتبر 2011 توسط چارلی لی ، کارمند Google و مدیر مهندسی سابق Coinbase منتشر شد. [ 2] [3] شبکه Litecoin در تاریخ 13 اکتبر 2011 فعال شد

. این یک منبع چنگال کد مشتری Core Bitcoin بود ، که عمدتا با کاهش زمان تولید بلوک (2.5 دقیقه) ، افزایش حداکثر تعداد سکه ها ، الگوریتم مختلف هش کردن متفاوت است (به جای آن رمزگذاری) از SHA-256) و یک رابط کاربری گرافیکی کمی اصلاح شده.

لایت کوین چگونه کار می کنید؟

در طول ماه نوامبر 2013 ، ارزش کل Litecoin رشد گسترده ای را تجربه کرد که شامل جهش 100٪ در عرض 24 ساعت بود. [4] در ماه مه 2017 ، Litecoin اولین 5 رمز ارز برتر (با سقف بازار) بود که Segregated Witness را به کار گرفت. بعداً در ماه مه همان سال ، اولین معامله Lightning Network از طریق Litecoin انجام شد و 0.00000001 LTC از زوریخ به سانفرانسیسکو در کمتر از یک ثانیه منتقل شد

. تفاوتها با بیت کوین [ویرایش] Litecoin از جهاتی با بیت کوین متفاوت است. شبکه Litecoin به جای 10 دقیقه بیت کوین ، پردازش یک بلوک را در هر 2.5 دقیقه انجام می دهد. این اجازه می دهد تا Litecoin خیلی سریعتر از بیت کوین معاملات را تأیید کند. [5] Litecoin از اسکریپت در الگوریتم اثبات کار خود استفاده می کند ،

یک عملکرد سخت حافظه متوالی که به حافظه مجانی بیشتر از الگوریتمی که حافظه سخت نیست ، نیاز دارد. با توجه به استفاده Litecoin از الگوریتم رمزنگاری ، ساخت دستگاه های FPGA و ASIC ساخته شده برای استخراج Litecoin پیچیده تر و تولید آنها گرانتر از بیت کوین است که از SHA-256 استفاده می کند. [6] وقتی نوبت به Litecoin می رسد به عنوان روش پرداخت ، در روزهای ابتدایی ارتباط اقتصادی با بیت کوین از نظر الگوی پرداخت گسترده وجود دارد.

اگرچه ممکن است تصور شود که الگوی پرداخت Litecoin به بیت کوین همگرا می شود ، اما مشخص شده است که امروزه رابطه کمی از الگوهای پرداخت Litecoin در مقابل بیت کوین وجود دارد و این الگوها با گذشت زمان همچنان متفاوت هستند. [7] همچنین ببینید

 نظر دهید »

جستجوگرها از شروع تا پایان

15 مرداد 1399 توسط میلاد باقری

جستجوگرها از شروع تا پایان از بزرگترین مارک های جهان تا وب سایت های شخصی متوسط ​​، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ابزاری اساسی برای رانندگی ترافیک ، دستیابی به مشتریان جدید و یافتن آنلاین است. جستجوگرها فرصت و دسترسی باورنکردنی را ارائه می دهد (این یک کانال بازاریابی ذاتاً رایگان است) برای عبور و مرور در داخل ، اما می توان دانست که از کجا شروع کنید و چه توصیه ای را دنبال کنید. راهنمای نهایی SEO در اینجا برای برطرف کردن این اسطوره ها است و هرچه را که باید در مورد سئو بدانید برای شما فراهم می کند تا در گوگل و سایر موتورهای جستجو ظاهر شوید و در نهایت از SEO استفاده کنید تا شغل خود را رشد دهید. راهنمای نهایی سئو به چهار بخش تقسیم شده است ، که به منظور کمک به آسانتر کردن روند یادگیری و در عین حال ارائه مرجع آسان با افزایش برنامه های سئو در پیچیدگی ، به شما کمک می کند. از پیچیده ترین ایده ها تا ابتدایی ترین ، این یک طرح گام به گام به موفقیت SEO است. ما می دانیم که پوشش آن بسیار است ، بنابراین در هنگام بروز مشکلات یا سؤالات ، هر بخش به عنوان نقطه مرجع خاص خود عمل می کند ، یا می توانید برای تسلط کامل بر سئو ، از ابتدا تا انتها راهنمایی بگیرید. شروع کار: اصول اولیه ، هر عنصری که برای اولین بار در ساخت یک وب سایت باید فهرست خود را برای انجام لیست خود انجام دهید. این بخش با لیست چک سئویی که می توانید استفاده کنید بسته می شود تا مطمئن شوید که سایت خود را به روشی مناسب برای SEO می سازید. تحقیق در مورد کلید واژه ها: استراتژی و ابزار لازم برای انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای سایت شما. کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید تا عناصر اساسی را که در بخش قبلی با آنها آموخته اید ، قرار دهید. رشد: استراتژی های رشد پیشرفته تر و بلند مدت. به رشد SEO خود برای ایجاد مشاغل و رانندگی ترافیک و رتبه بندی برای شرایط بیشتر ادامه دهید. بیاموزید که چگونه مهارتهای بنیادی شروع کار و کلید واژه تحقیق را در این ابتکارات رشد بکار بگیرید. ردیابی: غالباً نادیده گرفته می شود ، اما یکی از مهمترین بخش های SEO موفقیت آمیز است ، در این بخش به شما می پردازد که چگونه می توانید موفقیت خود را ردیابی کرده و تلاش های خود را به سمت ترافیک و تجارت واقعی گره بزنید ، که این امکان را به شما می دهد تا در آینده ترفند و برنامه های خود را بهینه کنید. امیدواریم که راهنما رمز و راز سئو را حذف کرده و ابزارهای لازم برای یافتن آنلاین را فراهم کند. اگر نظرات خود را در مورد موضوعاتی دارید ، می خواهید راهنمای پوشش شما را ارسال كنید ، لطفاً درخواستهای خود را به community@weebly.com ارسال كنید: شروع كنید: CHARSING DOMAIN © Weebly، Inc. این سایت از کوکی ها برای شخصی سازی تجربه شما ، تجزیه و تحلیل استفاده از سایت و پیشنهاد متناسب استفاده می کند. تبلیغات خط مشی کوکی

 نظر دهید »

اهمیت فیلم در سئو

13 مرداد 1399 توسط میلاد باقری

10 قانون برای بازاریابی ویدیو و جستجوگرها موفقیت ویدیو هنگام استفاده از روش صحیح می تواند ابزاری بسیار قدرتمند برای بازاریابی باشد. در اینجا 10 نکته واقعی و واقعی برای بازاریابی ویدیویی و موفقیت جستجوگرها آورده شده است. Natalie Hoben / 24 آگوست 2018 1.8K SHARES 11K READS ویدیو یکی از رسانه های تأثیرگذار امروزه ، اگرنه پراهمیت ترین نیست. بسترهای نرم افزاری مانند YouTube و همچنین پیشرفت های گوشی های هوشمند و فناوری ، ایجاد محتوای ویدیو را برای افراد راحت تر و مقرون به صرفه تر کرده است. پیش بینی شده است که تا سال 2019 ، 80 درصد از ترافیک وب به صورت ویدیویی خواهد بود. بنابراین سعی در ترکیب ویدیو در استراتژی بازاریابی شما وجود ندارد. با این وجود درک چند روش برتر برای موفقیت استراتژی شما اساسی است. ابتدا از مربع یک شروع کنید ، اهداف خود را برای بازاریابی ویدیو مشخص کنید ، چه بخواهید: تبدیل درایوها. بک لینک ها را افزایش دهید. گسترش آگاهی از نام تجاری. درک اهداف خود یک کلید اساسی برای این است که دقیقاً آنچه را که می خواهید از بازاریابی ویدیویی بدست آورید ، بشناسید. افزایش تعداد تبدیل ها مطالعاتی توسط Eye View Digital انجام شده است كه نشان داده اند استفاده از فیلم می تواند 80 درصد تبدیل ها را افزایش دهد. تبلیغات همچنان ادامه دارد که زیر آن بخوانید منطقی که در اینجا وجود دارد ، وقتی به آن فکر می کنید بسیار ساده است. کاربران مجبور هستند نسبت به خواندن مقدار زیادی از متن ، تلاش بیشتری برای تماشای کلیپ ویدیویی صرف کنند. ویدئو برای آنها زمان صرفه جویی شده است. به دست آوردن پیوندها و سهام اجتماعی امکان پیوند با ویدیو قدرتمند است. به همین دلیل ایجاد ویدئوهای مهم برای اشتراک گذاری اجتماعی و در نتیجه بک لینک بسیار مهم است. چه نوع ویدیوها به اشتراک گذاشته می شوند؟ فیلم هایی که: سرگرمی. راه حلی برای یک مشکل مشترک ارائه دهید. به آموزش در مورد موضوع داغ کمک کنید. هدف این است که محتوا به اندازه کافی جذاب باشد ، که کاربران آن را به اشتراک بگذارند ، ایجاد بک لینک و کمک به افزایش اقتدار کلی یک وب سایت. وقتی صحبت از شیوه های ناسازگاری است که می تواند به تلاش های سئو ویدیوی شما کمک کند ، چند روش قابل اعتماد وجود دارد که قابل اجرا هستند. بیایید به 10 تاکتیک آزمایش شده و واقعی برای بازاریابی ویدیویی برای موتورهای جستجو شیرجه بزنیم. تبلیغات به صورت خواندن در پایین ادامه یابد: بهینه سازی موبایل بهینه سازی موبایل نه تنها بخشی از بهینه سازی ویدیو است. امروزه بهینه سازی موبایل تمرکز اصلی بهینه سازی وب است. چند سال پیش موبایل از نمای دسک تاپ پیشی گرفت و همچنان به رشد خود ادامه می دهد. علاوه بر این ، بخش عمده ای از مصرف ویدیو در دستگاه های تلفن همراه است. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما پاسخگو است و فیلم هایی را در سایت هایی مانند YouTube و Vimeo بارگذاری می کنید. 2- ابرداده درست همانطور که می توانید صفحه ای را در وب سایت با عنوان متا متناسب و توضیحات متا مناسب بهینه کنید ، اطمینان حاصل کنید که همین کار را برای یک فیلم انجام داده اید. موتورهای جستجو از این برای شناسایی و رتبه بندی نتایج فیلم استفاده می کنند. موتورهای جستجو عنوان ، توضیحات و همچنین برچسب ها را (که باید کلمات کلیدی هدفمند را شامل شوند) ارزیابی می کنند تا موضوع ویدیو را بهتر درک کنند. این کار ساده است و به زمان کمی نیاز دارد. 3. نقشه سایت ویدیویی ایجاد کنید اگر مقدار زیادی محتوای ویدئویی ایجاد کرده و آن فیلم ها را در وب سایت خود منتشر کنید ، اما در نظر گرفتن رتبه بندی برای آنها چالش برانگیز است ، ممکن است بخواهید نقشه سایت ویدیویی جداگانه ایجاد کنید. آژانس خود را با راهنمایی های بسیار هدفمند رشد دهید. مارک خود را در مقابل مشتریان بالقوه با بازار Adzooma قرار دهید. بیشتر بدانید تبلیغات این نقشه سایت به شما کمک می کند تا به Google درمورد اینکه چه صفحه هایی دارای ویدیو هستند و همچنین تمرکز محتوای کلی ویدیو را در اختیار شما قرار می دهد ، کمک کند. 4- در کانال های مختلف به اشتراک بگذارید محتوای ویدیو را در کانال های مختلف بازاریابی ، مانند اجتماعی به اشتراک بگذارید. محتوای ویدیو را در فیس بوک ، یوتیوب یا اینستاگرام بارگذاری کنید و ببینید که چه نوع از پست ها بیشترین جذابیت را دارند. افزودن ویدیو به کانال های اجتماعی شما همچنین به تشویق اشتراک گذاری اجتماعی کمک می کند ، بنابراین تشویق تعداد بیشتری لینک بک لینک که می تواند سایت شما را از نظر Google معتبرتر کند. 5. افزودن ویدیو به وب سایت خود اضافه کردن محتوای ویدیویی به سایت شما ، و نه تنها به سایت هایی مانند YouTube و Vimeo ، می تواند به افزایش تعامل و تجربه کاربر در سایت شما کمک کند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، محتوای ویدیویی بیشتر جذاب می شود. همچنین می توانید مواردی مانند طرحواره ویدیویی را به صفحه خود اضافه کنید تا به خزندگان کمک کنید بیشتر بدانند محتوای ویدیویی چه چیزی را پوشش می دهد. 6. رونویسی کنید که خزندگان موتور جستجو در فیلم واقعاً نمی توانند محتوای ویدیویی را تماشا کنند - حداقل هنوز نه. تبلیغات ادامه مطلب خواندن از زیر رونوشت های ویدیویی به ارائه ایده در مورد این خزنده ها کمک می کنند تا ایده ای راجع به آنچه در مورد یک فیلم است ، در نتیجه درک بهتری از مطالب به آنها ارائه می دهند. 7. ایجاد یک تصویر کوچک جذاب هنگامی که تصمیم می گیرد کدام فیلم را از جستجو انتخاب کند ، کاربران دارای گزینه های زیادی هستند. یک تصویر کوچک ویدیویی احتمالاً اولین چیزی است که در آن نتایج مشاهده می کنند. به همین دلیل مهم است که اطمینان حاصل شود که تصویر بند انگشتی می تواند به بهترین وجه ممکن از دیگران متمایز شود و توجه کاربر را جلب کند. به طور کلی ، می توانید یک تصویر کوچک از خود فیلم انتخاب کنید یا یک تصویر جداگانه بارگذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که آن تصویر موضوع را منعکس می کند

 نظر دهید »

اهمیت استفاده تصاویر در سئو

11 مرداد 1399 توسط میلاد باقری

Image SEO X کشف Ryte Suite با بهبود پایدار وب سایت خود اجرای یک حسابرسی SEO فنی مزایای استفاده از ویژگی های بهینه سازی محتوا URL دانش وب سایت تولید شده توسط Ryte Image SEO به عنصر بهینه سازی موتور جستجو در صفحه اشاره دارد که در درجه اول مربوط به پرونده های تصویر است. در عمل معمولاً از آن به عنوان بهینه سازی تصویر یاد می شود. اهداف SEO SEO شامل بهبود رتبه وب سایت در جستجوی Google Images و همچنین به طور کلی کمک به افزایش دید یک وب سایت است. تصاویر همچنین نسبت TF * IDF را بهبود می بخشند. تصاویر بر خلاف سایر موتورهای جستجو معمولاً برای Google بهینه می شوند ، زیرا Google بزرگترین پایگاه داده تصاویر در جهان - حدود 10 میلیارد تخمین زده شده است. بهینه سازی موتور جستجو تصاویر شامل تمام عناصر گرافیکی مانند نام پرونده ، اندازه و حتی موقعیت یابی در وب سایت است. مطالب 1 پیش زمینه 2 به روزرسانی تصویر Google 2017 3 Google Image Update 2018 4 به روزرسانی های بیشتر در جستجوی تصویر Google 5 5 به روزرسانی تصویر Google برای SEO چیست؟ 6 جنبه های SEO جستجوگرها برای موتورهای جستجو 6.1 جنبه های زیر برای بهینه سازی تصاویر مهم است: 6.2 هنگام تعبیه تصویر و داده های متا مربوط به آن باید جنبه های زیر مورد توجه قرار گیرد: 6.3 پیوند در تصاویر سئو نیز نقش دارد. اگر می خواهید به رتبه خوبی برسید ، عوامل زیر باید مورد توجه قرار گیرند: 7 مزایا 8 مزایای تمدید 9 مراجعات 10 پیوند وب پیوند زمینه [ویرایش] یک وب سایت از عناصر مختلف تشکیل شده است. برخی از اینها برای کاربران قابل مشاهده است و برخی دیگر ، مانند کد منبع ، اینگونه نیستند. تصاویر مهمترین مؤلفههای قابل مشاهده یک وب سایت ، جدا از متن هستند. به ویژه در تجارت الکترونیکی ، کیفیت و طراحی تصاویر محصول تأثیر تعیین کننده ای در رفتار خرید مشتریان دارد. فروشگاه های بزرگ ، مانند Zalando ، به طور معمول تصاویر خود را بهینه می کنند. عوامل قابل مشاهده و نامرئی در بهینه سازی تصویر نقش مهمی دارند. در حالی که هدف از بهینه سازی موتور جستجو معمولی به سمت یک وب سایت متمرکز است ، SEO SEO هدف دستیابی به رتبه ای مناسب برای فایل تصویری را دارد. Image SEO در محدوده بهینه سازی موتور جستجوی جامع بسیار مهم است. Google Image Update 2017 [ویرایش] در سال 2017 ، جستجوی جدید Google Image معرفی شد. در نسخه قبلی ، Google از iFrames استفاده می کرد که در آن تصاویر نمایش داده می شد. اگر در نتایج جستجو روی تصویری کلیک کردید ، مستقیماً به صفحه وب یا وبلاگی که در آن از تصویر استفاده شده بود منتقل می شوید. این به مدیران وب سایت اجازه می دهد تا ترافیک را با تصاویر ایجاد کرده و در نتیجه با سئو تصویر هوشمند ، رتبه خود را در SERP ها بهبود بخشند. از زمان معرفی جستجوی تصویر جدید ، این iFrame حذف شده است. تصاویر دیگر همانطور که در صفحه اصلی بودند دیگر در اندازه کامل نمایش داده نمی شوند. در عوض ، کاربران به اصطلاح ریز عکسها ، یعنی پیش نمایش کوچک در اندازه های یکنواخت را مشاهده می کنند. اگر روی یک تصویر کوچک کلیک شود ، در پس زمینه سیاه و سفید در نتایج جستجو باز می شود. Google دو دکمه در سمت راست تصویر اضافه کرده است. یک دکمه شما را به وب سایتی که تصویر را نشان می دهد می برد ، دکمه دیگر به شما امکان می دهد تصویر را مستقیماً به اشتراک بگذارید. قابلیت استفاده با بروزرسانی سال 2017 بسیار بهبود یافته است. دیگر لازم نیست کاربران صفحه اصلی را باز کنند تا تصویر در اندازه کامل مشاهده شود ، بنابراین دیگر نیازی به باز کردن چندین برگه برای جابجایی میان ریز عکسها نیستند. با این حال ، کارشناسان حقوقی و سرپرست وب سایت به دلیل سهولت در نقض حق چاپ ، از دکمه اشتراکی انتقاد کردند. قبل از بروزرسانی بزرگ ، تنها دو پیوند به منبع تصویر واقعی ارجاع شده بودند ، با بروزرسانی ، این چهار تبدیل شد: عنوان تصویر ، URL زیر ، خود تصویر و دکمه سمت راست. قرار بود این امر اطمینان حاصل كند كه ترافیك صفحات منبع تصویر كاهش نمی یابد. با این وجود ، قالب جدید باعث شد بسیاری از اپراتورهای وب سایت ترافیک خود را از دست دهند. منتقدان جستجوی تصویر جدید این تأثیر منفی را به این واقعیت نسبت می دهند که کاربران دیگر دلیلی برای بازدید از وب سایت اصلی ندارند ، زیرا گوگل بلافاصله هنگام کلیک روی تصویر کوچک تصویر را در اندازه کامل نمایش می دهد. به گفته منتقدان ، این امر باعث می شود كه نویسنده هم كنترل محتوا و هم زیبایی شناسی خود را از دست بدهد ، زیرا آنها قادر به تعیین زمینه ای نیستند كه در آن تصویر نمایش داده می شود و مورد استفاده قرار می گیرد. جستجوی تصویر گوگل شخصیت خود را به عنوان موتور جستجوگر از دست می دهد که هدف از آن برقراری ارتباط وب سایت ها با کاربران خواهد بود. از آنجا که جستجوی تصویر جدید بدان معنی است که دیگر نیازی به مراجعه به وب سایت تولید کننده تصویر نیست ، این ویژگی از بین رفته است. Google Image Update 2018 [ویرایش] در سپتامبر 2018 ، Google به روزرسانی دیگری را برای جستجوی تصویر معرفی کرد. تعداد ریز عکسهای نمایش داده شده توسط یک چهارم کاهش می یابد. پیش از این ، اطلاعات مربوط به تصویر ، به ویژه عنوان صفحه و دامنه ، تنها هنگامی مشاهده می شد که کاربر روی یک تصویر کوچک کلیک کند. از زمان بروزرسانی نوری در پایان سپتامبر 2018 ، این اطلاعات به طور مستقیم در زیر تصویر قرار داده شده است. در نتیجه ، فقط im

 نظر دهید »

بک لینک چیست؟

08 مرداد 1399 توسط میلاد باقری

“بک لینک” ، به معنای سایتهایی که به سایت شما پیوند دارند ، برای اکثر موتورهای جستجو عامل برتر رتبه بندی هستند. بنابراین در حال افزایش ترافیک ارگانیک است. مرتبط: به شرکت SEO خود اعتماد نکنید تا زمانی که نتوانید همه آنچه را که به شما می گویند را تأیید کنید زیرا ترافیک ارتباط مستقیمی با کیفیت بک لینک های وب سایت شما دارد ، وب سایت های معتبری که به شما پیوند می دهند ، رتبه بندی و ترافیک بهتری دارند. گرفتن. و البته شما می خواهید به رتبه بندی های Google خود توجه کنید. هنگام خزیدن وب ، Google به خصوص به بک لینک های وب سایت شما نگاه می کند ، تا بفهمد چگونه صفحات شما به یکدیگر متصل می شوند و از چه راه هایی استفاده می کنند. مطمئناً صدها عامل رتبه بندی وجود دارد. اما بک لینک ها مهمترین متد برای سئو را نشان می دهند. اکنون لازم به گفتن نیست که بک لینک های با کیفیت به سختی بدست می آیند ، اما نباید چنین باشند. در حقیقت روشهای هوشمندی برای ایجاد یا کسب بک لینک ، برای بدست آوردن وب سایتهای معتبر برای پیوند به تجارت آنلاین شما وجود دارد. در اینجا ده مورد ذکر شده است: 1- روش ساخت لینک شکسته من عاشق روش ساختمان شکسته هستم زیرا برای ایجاد بک لینک های یک طرفه کاملاً کار می کند. این روش شامل تماس با مدیر وب سایت برای گزارش لینکهای خراب در وب سایت وی است. در عین حال ، به وب سایت های دیگر توصیه می کنید که آن لینک را جایگزین کنید. و در اینجا ، البته ، شما به وب سایت خودتان اشاره می کنید. از آنجا که شما با گزارش دادن به لینک های خراب ، مدیر وب سایت را به نفع خود انجام می دهید ، شانس بازگشت بک لینک به وب سایت شما زیاد است. بنابراین ، برای استفاده از روش لینک پیوند شکسته ، ابتدا وب سایت های مربوطه را در طاقچه های خود پیدا کنید که دارای صفحات منبع باشند. آنها را با استفاده از این سؤالات جستجو در Google پیدا کنید: کلمه کلیدی شما + کلمات کلیدی شما را پیوند می دهد + منابع اصلی اینورل: پیوندها به عنوان مثال ، اگر وب سایت والدین خود را دارم ، پیوند والدین + را جستجو می کنم. برای یافتن لینک های خراب در آن صفحات ، افزونه Google Chrome با نام Check My Link را بارگیری و نصب کنید. با استفاده از این افزونه ، من به سرعت همه 404 پیوند را از این صفحه کشف کردم: اکنون ، به آن مدیر وبلاگ برگشتید: هنگام دستیابی ، دوستانه باشید و خود را معرفی کنید. به این فرد بگویید که او با برخی از منابع موجود است که دیگر در دسترس نیستند. همیشه مکان دقیق پیوندهای شکسته را تهیه کنید ، تا بتوانید به راحتی پیدا کنید. برای جایگزینی آن پیوندها ، از جمله وب سایت شخصی خود ، گزینه های دیگری ارائه دهید. برای بدست آوردن بک لینک سعی کنید مفید باشید ، نه حریص. غالباً این روش کار خواهد کرد ، اما مواردی وجود خواهد داشت که مدیر وب سایت از بازگشت به شما امتناع ورزد. 2- بک لینک از طریق اینفوگرافیک اینفوگرافیک یکی از روشهای رایج برای انتقال ترافیک به وب سایت شما و به دست آوردن بک لینک های با ارزش است. آنها همچنین عالی هستند زیرا درک و اشتراک گذاری آنها بسیار آسان است. همه افراد داده های تصویری را دوست دارند ، درست است؟ به همین دلیل تقاضا برای اینفوگرافیک به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. در نظر بگیرید که انتشارات اینترنتی با نفوذ مانند Mashable تعداد زیادی اینفوگرافیک از سراسر اینترنت منتشر می کنند. اکنون ، اینفوگرافیک خود را با دقت انتخاب کنید: هرکدام باید داستانی بی نظیر و جالب را برای مخاطبان خود درج کنید. برای انتخاب خود ، موضوعات فعلی را دنبال کنید و ببینید افراد به دنبال چه هستند ، سپس با استفاده از داده های آماری اینفوگرافیک خود را ایجاد کنید. برای شروع ، تحقیق و جمع آوری داده ها برای محتوا. سپس شخصی را پیدا کنید که محتوای شما را بصری کند. یک تصور غلط وجود دارد که ایجاد اینفوگرافیک گران است؛ همیشه اینطور نیست. شکل با قیمت متوسط ​​بین 150 تا 300 دلار. به فرض اینکه در هر اینفوگرافیک بتوانید 10 بک لینک بدست آورید ، برای هر پیوند 15 دلار پرداخت خواهید کرد. برای پنج بک لینک ، قیمت برای هر لینک 30 دلار خواهد بود. برای بک لینک های کسب شده از طریق تعدیل مدیر وب بسیار ارزان است. و اگر اینفوگرافیک شما ویروسی شود. شما حتی بیشتر برنده شوید سعی کنید از Dribble استفاده کنید تا طراحان دارای سبد های مناسب را پیدا کنید. با ارتقاء حساب خود به وضعیت PRO ، فقط با 20 دلار در سال ، مستقیماً با آنها تماس بگیرید. سپس به سادگی از فیلتر جستجو استفاده کرده و “infographics” را تایپ کنید. پس از پیدا کردن شخصی که دوست دارید ، روی “استخدام من” کلیک کرده و پیامی را در مورد نیازهای خود و درخواست قیمت ارسال کنید. Fiverr مکان دیگری برای یافتن طراحان عالی است که مایل به ایجاد اینفوگرافیک ارزان قیمت هستند. در مرحله بعد ، پس از آماده شدن اینفوگرافیک ، باید اشتراک آن را برای دیگران آسان کنید. برای این کار ، کدهای جاسازی شده خود را با استفاده از ژنراتور Siege Media ایجاد کنید. وقتی همه چیز در دسترس است و اینفوگرافیک شما در وب سایت شما می درخشد ، وقت آن است که آنرا توزیع کنید. دایرکتوری های متعدد اینفوگرافیک وجود دارد که می توانید موارد مورد نظر خود را ارسال کنید. به عنوان مثال ، در اینجا لیستی با بیش از 100 مکان برای ارسال اینفوگرافیک شما وجود دارد. نکته آخر اینکه با افرادی که قبلاً با اینفوگرافیک مشابه مرتبط بوده یا آنها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته اند ، از طریق ایمیل با ما ارتباط برقرار کنید. درباره اینفوگرافیک خود بازخورد بخواهید ، اما هرگز مستقیماً پیوندی نخواستید. اگر اینفوگرافیک شما را دوست داشته باشند ، می دانند چه کاری انجام دهند. مرتبط: 17 مکان امن برای ایجاد لینک برای SEO 3. مزیت مقالات مهمان وبلاگ نویسی مهمان مؤثرترین روش برای دستیابی به مخاطبان جدید است. با انتشار مقالات در وب سایت های محبوب دیگر ، مطالب خود را در مقابل خوانندگان جدید دریافت خواهید کرد و در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. مقداری

 نظر دهید »
  • 1
  • 2
  • 3
خرداد 1404
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

وبلاگ من

جستجو

موضوعات

  • همه
  • بدون موضوع

فیدهای XML

  • RSS 2.0: مطالب, نظرات
  • Atom: مطالب, نظرات
  • RDF: مطالب, نظرات
  • RSS 0.92: مطالب, نظرات
  • _sitemap: مطالب, نظرات
RSS چیست؟
  • کوثربلاگ سرویس وبلاگ نویسی بانوان
  • تماس